Ik hoop dat het niet gebeurd maar het kan zijn dat je product tegenvalt of er is een andere reden dat je van de koop afziet. Volgens de wet mag je het product binnen 14 dagen, in de originele verpakking en in dezelfde staat als waarin je het ontvangen hebt, retour sturen of ruilen. Geen probleem,

Uitzonderingen hier op:

  • Het ruilen of retourneren van producten die speciaal voor jou gemaakt zijn is niet mogelijk. Ik versta hier onder: producten waar een naam en/of andere persoonlijke gegevens op staan. Producten die speciaal in een door jou gewenste kleur, vorm of object gemaakt zijn maar wat een algemene tekst of afbeelding betreft mogen wel geruild of teruggestuurd worden.  Wanneer je iets besteld wat persoonlijk voor jou gemaakt wordt krijg je altijd een digitale proef, vaak een screenshot, van hoe het product eruit komt te zien. Wanneer je deze goedkeurt wordt het product voor je gemaakt en kan er dus niet meer geruild of geretourneerd worden. Op mijn beurt zorg ik er natuurlijk voor dat ik na goedkeuring geen wijzigingen meer in het ontwerp aanbreng.

Om alles zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen heb ik een paar 'spelregels' opgesteld. Belangrijk is dat voor elke ruiling, retour, klacht eerst contact met mij wordt opgenomen via info@nathcreates.nl 

  • Retour: Binnen 14 dagen na ontvangstdatum van je bestelling meld je de retour via de mail aan mij. Ik geef je dan de adresgegevens door en je hebt dan wederom 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. De verzendkosten voor het retour sturen van een product zijn voor jou. Dit mag eventueel via brievenbuspost maar dan ook op jouw eigen verantwoordelijkheid. Wanneer ik het product ontvangen heb zal ik zo spoedig mogelijk maar in ieder geval binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag inclusief verzendkosten voor de zending naar jou toe vergoeden. Je krijgt je geld dus gewoon terug.
  • Ruilen: Dezelfde stappen als bij een retour zijn van toepassing met als aanvulling dat de verzendkosten voor het nieuwe product voor mijn rekening komen. De kosten voor het retour sturen van het andere product komen wel voor jouw rekening.
  • Klacht: Heb je een klacht over je product neem dan contact met me op. We komen er vast wel uit samen. Heb je een heel ander product geleverd gekregen dan je had besteld (bijvoorbeeld verkeerde print, verkeerde kleur) dan mag je het uiteraard op mijn kosten retour zenden. Het nieuwe product zend ik dan ook gratis naar je toe zodat je uiteindelijk je product en 1x verzendkosten betaald. Kunnen we het samen niet oplossen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wanneer je wenst mag je gebruik maken van het formulier herroepingsrecht, deze kan ik naar je toe zenden op jouw verzoek. Ik stel dit echter niet verplicht voor een retour, een schriftelijke melding naar info@nathcreates.nl is dat wel.

© 2016 - 2020 Nath creates | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Ook hier vind je cookies om te zorgen voor optimaal winkelplezier! Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Ik kan de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van mijn bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je mij toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je mij hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om de content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Review sites (marketing cookies): Ik word graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruik ik de review functie van het keurmerk. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.