Hier vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag hier niet tussen of wil je meer weten? Mail dan naar info@natchreates.nl. Ik ben ook snel te bereiken via facebook op de messenger.

  • Tutoyeren?

Je hebt het nu al wel gemerkt. Ik tutoyeer graag. Dat betekent dat ik je graag met 'jij' of 'je' aanspreek. Ik hoop dat daarmee de drempel om mij aan te spreken of om me om hulp te vragen laag is. Ik vind het fijn om jou te leren kennen en wil jou ook graag de kans bieden om mij te leren kennen. Dat schept een band, vertrouwen. In contact met mij via de chat of de mail zal ik je dus altijd enthousiast met 'jij' aanspreken. Als jij dat prettig vindt mag je ook 'u' lezen waar 'jij' staat. Wil je in ons verdere contact graag aangesproken worden met 'u', laat me dat vooral even weten!

  • Wie is Nath creates?

In een fysieke winkel zie je direct bij wie je iets koopt en kun je ook weer binnen lopen wanneer iets niet goed lijkt te zijn. Online werkt dit natuurlijk anders. Vandaar dat ik me hier graag even voorstel. Wil je persoonlijk contact met mij? Dat lijkt mij gezellig! Klik hier om te ontdekken hoe je op verschillende manieren contact met me kunt hebben.

  • Hoe kan ik betalen?

Je kunt vooraf betalen, bij afhalen van de bestelling of achteraf onder rembours. 

  1. De meest gebruikte methode voor het afrekenen van internetaankopen is tegenwoordig Ideal (of Bancontact voor België). 
  2. Wil je liever niet via Ideal betalen? Dan kun je ervoor kiezen om het bedrag van tevoren over te maken. In dat geval krijg je een bevestigingsmail waar mijn rekeningnummer in vermeld staat.
  3. Via Paypal? Ook dat is mogelijk! Er wordt een toeslag berekend van 3% over je bestelde goederen.
  4. Achteraf betalen? Ook dit is mogelijk door te kiezen voor een rembours zending. Extra kosten hiervoor zijn €13,- ongeacht de bestelwaarde. Je betaald dan de complete bestelling rechtstreeks aan de postbode van post NL wanneer je je bestelling ontvangt!
  5. Kom je de bestelling ophalen? Gezellig! Je kunt bij mij ter plekke contant betalen maar ook (contactloos) via de pin! Als je dat prettig vindt mag je ook de bestelling via Ideal betalen in de webwinkel en hem bij mij afhalen. 

Voor de methodes 1 t/m 3 heb ik de hulp ingeschakeld van internetkassa Mollie. Na bevestiging van je bestelling word je doorgeleid naar de veilige betaalomgeving van Mollie die je betaling gaat verwerken. Daarna kom je gezellig bij me terug en krijg je de bevestiging dat je betaling goed is gegaan (hoop ik). 

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op mijn site staat dat de gemiddelde verzendtermijn tussen de 2 en 5 werkdagen ligt. echter in de praktijk blijkt dit veel korter te zijn. Toch heb ik niet altijd alles op voorraad en kan het voorkomen dat ik afhankelijk ben van levering van mijn leverancier. Wil je iets graag snel ophalen of moet het snel verzonden worden? Neem dan even contact met me op om er zeker van te zijn dat het gaat lukken. Als ik verwacht dat verzending langer gaat duren dan 5 werkdagen neem ik zo snel mogelijk contact met je op en mag je zelf beslissen of je iets anders wilt bestellen, lievers wilt wachten of de bestelling kosteloos wilt annuleren. Ik verzend altijd met track en trace code, ook bij brievenbuspost. Enerzijds omdat telkens een bestelling afwegen en afzonderlijk voorzien van een verzendlabel erg tijdrovend is. Maar de belangrijkste reden is dat ik graag transparant werk en dat ik het belangrijk vind dat jij vertrouwen hebt in de verzending. Je kunt dus zelf volgen waar je bestelling is.  

  • Verzendkosten

Klik hier voor meer informatie over verzendkosten en de levertijd.

  • Kan ik ruilen of retourneren?

Ik probeer altijd zoveel mogelijk informatie te geven op de site over de kwaliteit en maatvoering van een product. Omdat een applicatie waarin je zelf je product kunt ontwerpen (nog) niet mogelijk is krijg je van mij altijd een screenshot van hoe je product eruit komt te zien. Wanneer jij hier akkoord op geeft ga ik voor je aan de slag. Een gepersonaliseerd product voorzien van een naam, foto of andere persoonlijke gegevens kan helaas niet geruild of geretourneerd worden. Heb je een vraag over een product? Neem dan gerust contact met me op zodat ik je goed kan adviseren.Wil je meer weten over ruilen en retourneren? Klik dan hier. Ik doe niet zo moeilijk, echt niet. Neem gewoon even contact met me op als je niet tevreden bent en dan lossen we het samen op. Wil je toch een juridisch verhaal lezen over mijn algemene voorwaarden? Die staan hier!

  • Kan ik veilig winkelen?

Ik vind het ontzettend belangrijk dat jij je veilig voelt tijdens het winkelen. Je mag ervan uitgaan dat ik voorzichtig met jouw gegevens om ga, net zoals dat ik erop vertrouw dat jij mijn gegevens respecteert. Wil je meer weten over mijn privacy beleid? Klik dan hier.

  • Staat jouw vraag er toch niet tussen? 

Kijk even of er 'online' staat in het blauwe vakje rechts onderaan, dan chatten we even en kan ik je direct antwoord geven. Staat er 'offline' dan ben ik ergens anders mee bezig en kun je op een anderen manier contact met me opnemen.

© 2016 - 2020 Nath creates | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel