Garantie

Ik doe altijd mijn best om jouw bestelling in de beste conditie bij jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Alle producten worden door mij aangepast/veranderd wanneer je deze bij mij besteld. Je mag ervan uitgaan dat de basisproducten goed worden omschreven bij de artikelen zodat je weet wat je kunt verwachten. Dit is ook de kwaliteit die je mag verwachten waardoor het lastig is om aan te geven wat de garantietermijn is. Ik hanteer daarom een garantietermijn van een half jaar. Wel is het belangrijk dat je de voorschriften voor gebruik goed opvolgt! Bij de bedrukte kleding worden bijvooorbeeld wasinstructies geleverd. Ook bij bestickerde producten wordt duidelijk verteld dat deze los kunnen laten wanneer je het in water onderdompelt. Wanneer je een gebrek constateert zal ik dus ook altijd vragen om een duidelijke foto of het product zelf. Ik kan namelijk zien hoe het defect waarschijnlijk is ontstaan, eventueel in overleg met mijn leverancier. 

Klachten

Heb je een klacht over je product neem dan contact met me op. We komen er vast wel uit samen. Heb je een heel ander product geleverd gekregen dan je had besteld (bijvoorbeeld verkeerde print, verkeerde kleur) dan mag je het uiteraard op mijn kosten retour zenden. Het nieuwe product zend ik dan ook gratis naar je toe zodat je uiteindelijk je product en 1x verzendkosten betaald.

Je kunt bij mij veilig winkelen. Ik zal je altijd zo snel mogelijk te woord staan, ook als het even niet loopt zoals wij allebei graag willen. Omdat ik het belangrijk vind dat jij je veilig kunt voelen heb ik me aangemeld bij Stichting Webwinkelkeur. Voor dit officiële keurmerk moet ik aan de wettelijke eisen voldoen die gesteld worden. Ook wordt elk jaar opnieuw bekeken of ik het keurmerk nog steeds mag voeren.  

Kunnen we het samen niet oplossen, dan is het dus mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar wijs je er graag op dat er voldoende mogelijkheden zijn om je klacht opgelost te krijgen!

 

© 2016 - 2020 Nath creates | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Ook hier vind je cookies om te zorgen voor optimaal winkelplezier! Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Ik kan de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van mijn bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je mij toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je mij hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om de content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Review sites (marketing cookies): Ik word graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruik ik de review functie van het keurmerk. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.