Garantie

Ik doe altijd mijn best om jouw bestelling in de beste conditie bij jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

Alle producten worden door mij aangepast/veranderd wanneer je deze bij mij besteld. Je mag ervan uitgaan dat de basisproducten goed worden omschreven bij de artikelen zodat je weet wat je kunt verwachten. Dit is ook de kwaliteit die je mag verwachten waardoor het lastig is om aan te geven wat de garantietermijn is. Ik hanteer daarom een garantietermijn van een half jaar. Wel is het belangrijk dat je de voorschriften voor gebruik goed opvolgt! Bij de bedrukte kleding worden bijvooorbeeld wasinstructies geleverd. Ook bij bestickerde producten wordt duidelijk verteld dat deze los kunnen laten wanneer je het in water onderdompelt. Wanneer je een gebrek constateert zal ik dus ook altijd vragen om een duidelijke foto of het product zelf. Ik kan namelijk zien hoe het defect waarschijnlijk is ontstaan, eventueel in overleg met mijn leverancier. 

Klachten

Heb je een klacht over je product neem dan contact met me op. We komen er vast wel uit samen. Heb je een heel ander product geleverd gekregen dan je had besteld (bijvoorbeeld verkeerde print, verkeerde kleur) dan mag je het uiteraard op mijn kosten retour zenden. Het nieuwe product zend ik dan ook gratis naar je toe zodat je uiteindelijk je product en 1x verzendkosten betaald.

Je kunt bij mij veilig winkelen. Ik zal je altijd zo snel mogelijk te woord staan, ook als het even niet loopt zoals wij allebei graag willen. Omdat ik het belangrijk vind dat jij je veilig kunt voelen heb ik me aangemeld bij Stichting Webwinkelkeur. Voor dit officiële keurmerk moet ik aan de wettelijke eisen voldoen die gesteld worden. Ook wordt elk jaar opnieuw bekeken of ik het keurmerk nog steeds mag voeren.  

Kunnen we het samen niet oplossen, dan is het dus mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is maar wijs je er graag op dat er voldoende mogelijkheden zijn om je klacht opgelost te krijgen!

 

© 2016 - 2020 Nath creates | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel